od 2014

ISO 9001 to system zarządzania jakością. Jego wdrożenie oznacza, że Edica jest ukierunkowana na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta oraz ciągłe monitorowanie i udoskonalanie procesów.

od 2014

ISO 14001 to system zarządzania środowiskowego. Jego wdrożenie oznacza, że Edica jest świadoma swego wpływu na środowisko naturalne i rozmyślnie nim zarządza, minimalizując szkodliwe działanie.

od 2013

FSC® – Edica Sp. z o.o. oferuje swoim klientom możliwość wykonania produktów z certyfikatem FSC® (Forest Stewardship Council®), który świadczy o odpowiedzialnym stosunku do zagadnień środowiskowych i praktycznej trosce o ochronę terenów leśnych. Dzięki temu, że wszystkie firmy uczestniczące w procesie posiadają certyfikaty kontroli pochodzenia surowców, w wyrobie końcowym znane jest pochodzenie drewna użytego do jego produkcji.

od 2022

COLOR MANAGEMENT – Edica Edica Sp. z o.o. wdrożyła w drukarni system zarządzania kolorem na wszystkich etapach produkcji od przygotowania plików do druku i wykonywania płyt, poprzez druk aż po kontrolę jakości. Dzięki temu gwarantuje standaryzację i powtarzalność produkcji zgodną z normą ISO 12647-2:2014 i międzynarodowymi standardami produkcyjnymi.

2024

Program Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma to ogólnopolski program promocyjny, który ma na celu wybór najlepszych, cieszących się największym zaufaniem i renomą marek w poszczególnych branżach.

Wychodząc naprzeciw współczesnemu konsumentowi, Program Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma pomaga w wyborze najlepszej marki w danej kategorii.

Nasze kalendarze, a tym samym marka Edica, wielokrotnie zostały w tych badaniach ocenione bardzo wysoko i w efekcie firma zdobyła tytuł Dobra Marka XV-lecia 2009-2024 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

2012

Wyróżnienie Dobra Marka jest przyznawane najbardziej dynamicznym i najlepiej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. Dziennik Rzeczpospolita oraz Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz trzeci przeprowadziły badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały miedzy innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów.

Nasze kalendarze, a tym samym marka Edica, zostały w tych badaniach ocenione bardzo wysoko i w efekcie firma zdobyła tytuł Dobra Marka 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Tytuł Dobra Marka potwierdza najwyższą jakość naszych produktów oraz świadczy o zaufaniu odbiorców i renomie marki.

od 2013

Świadectwo AEO (Authorized Economic Operator) Świadectwo AEO to rodzaj identyfikatora bezpiecznego partnera handlowego, którym Edica może się posługiwać nawiązując nowe kontakty handlowe w kraju i za granicą, a szczególnie w państwa UE. Świadectwo AEO wydawane jest tylko dla zaufanych przedsiębiorców po przeprowadzeniu gruntownego audytu całej firmy przez administrację celną.

Podstawą do jego wydania jest:

  • odpowiednie przestrzeganie wymogów celnych,
  • odpowiedni system zarządzania ewidencjami handlowymi,
  • udokumentowana wypłacalność,
  • posiadanie odpowiednich standardów bezpieczeństwa i ochrony.

Certyfikat AEO potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem w międzynarodowej wymianie towarów.

od 2023

SMETA (Supplier Ethical Data Exchange) to standard audytowy opracowany przez organizację Sedex (Supplier Ethical Data Exchange), mający na celu ocenę praktyk społecznej odpowiedzialności biznesu w łańcuchach dostaw. Certyfikat SMETA potwierdza, że firma stosująca się do jego wymagań zapewnia uczciwe warunki pracy, przestrzega praw pracowniczych, dba o bezpieczeństwo pracowników oraz prowadzi swoją działalność z poszanowaniem wartości etycznych.

Audyty SMETA mogą dotyczyć różnych obszarów, takich jak warunki pracy, zdrowie i bezpieczeństwo, etyka w biznesie, jakość systemu zarządzania środowiskowego czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Certyfikat SMETA przyznany Edice, daje klientom oraz partnerom biznesowym pewność, że nasze działania są zgodne z wymogami etycznymi i społecznymi, co może przyczynić się do budowania zaufania i dobrego wizerunku firmy na rynku.