Opakowanie to podstawa

W branży obuwniczej, pudełka stają się przeżytkiem – coraz więcej klientów rezygnuje z kartonu kupując nową parę. Ale w marketingu, opakowanie ma kolosalne znaczenie. Przecież notatnik czy kalendarz to drogocenny prezent, który zasługuje na otoczenie aurą tajemniczości. Tę funkcję doskonale spełni estetyczne opakowanie. Dbamy o to, żeby nasze produkty były ekologiczne – nie tylko z wyglądu, ale także pod kątem surowców. Dlatego od lat oferujemy bezpieczne pudełka z tektury falistej w neutralnym kolorze. Są one sztywne, dzięki czemu chronią zawartość przed uszkodzeniami. Ale jednocześnie zajmują dość dużo miejsca. Minimalistom oferujemy opakowania przypominające koperty – wykonane z papieru barwionego w masie lub innych surowców ekologicznych. Są proste, dość miękkie i lekkie a jednocześnie niezwykle eleganckie, zwłaszcza gdy umieścimy na nich tłoczenie metaliczną folią (hotstamping). Świetnym pomysłem jest opakowanie produktu w ekologicznej okładce, w pudełko wykonane z tego samego materiału (EkoGrass, EkoPrint). To gwarantuje spójność i idealne dopasowanie. Komplety produktów, np. notatnik i kalendarz możemy zapakować w pudełka z wypełnieniem dopasowanym do wymiarów produktów. Gwarantujemy najwyższy poziom estetyki i oszołomienie obdarowanych osób.