Kalendarz z własnym logo – przydatny gadżet firmowy

Podarunki dla potencjalnych i obecnych klientów firmy cieszą się dużą popularnością. Do najbardziej pożądanych należą praktyczne przedmioty, jakich można używać na co dzień. Wśród nich są m.in. kalendarze firmowe z logo. To produkty, które świetnie sprawdzają się jako materiały promocyjne, utrwalające świadomość marki w pamięci odbiorców. Dlaczego warto na nie postawić? O czym należy pamiętać, zamawiając artykuły reklamowe? Tego dowiesz się z artykułu. Zachęcamy do lektury!

Jakie są zalety kalendarza jako gadżetu firmowego?

Zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa decydują się na zamawianie takich gadżetów. Często sięgają po nie, by np. rozdawać je podczas targów branżowych lub dodawać do zamówienia złożonego przez klienta – prywatnego oraz biznesowego. Ponadto pomagają w utrwalaniu spójnego wizerunku firmy. Kalendarz książkowy z własnym logo przedsiębiorstwa w rękach jego przedstawiciela handlowego wygląda lepiej, niż gdyby miał wyciągnąć zwykły terminarz.

Z drugiej strony kontrahenci, jak i klienci traktują takie materiały promocyjne jako użyteczne gadżety, niezależnie, czy są w formie podręcznego planera, czy modelu na ścianę. Biorąc pod uwagę, że koszt ich zamówienia jest niewielki, to tani sposób na zadbanie o efektywną promocję marki.

O czym trzeba pamiętać, wybierając kalendarz?

Przede wszystkim kalendarze reklamowe, czy to książkowe z tłoczeniem, czy wiszące lub stojące, powinny być wykonane przez sprawdzoną firmę, gwarantującą wysoką jakość. To gwarantuje trwałość, jak i atrakcyjny wygląd przez cały okres użytkowania. Jednak to tylko jedna rzecz, o jakiej należy pamiętać. Jakie są kolejne?

Jaka jest Twoja grupa odbiorców?

Kim są Twoi klienci? Odpowiedz sobie na to pytanie. To ważne, gdyż w każdym przypadku potrzebny będzie inny kalendarz. Przykładowo – model w formacie A4 dzienny z eleganckim grawerem, mający dużo miejsca na notatki, świetnie spisze się jako prezent dla osób, które pracują indywidualnie. Z kolei wiszące na ścianie to rozwiązanie przeznaczone np. dla rodziny.

Warto też zastanowić się nad odpowiednią kolorystyką. Dla biznesowych klientów najlepsze będą barwy stonowane. Jeśli głównym targetem firmy są dzieci – kolorowe i z wieloma detalami.

Wybierz właściwy czas na podarowanie kalendarza

Wręczenie prezentu pod postacią kalendarza w środku roku to kiepskie rozwiązanie. Raz, że może budzić niepożądane skojarzenia, dwa – prawdopodobnie nikt już z niego nie skorzysta. Jaki czas będzie odpowiedni, by podarować taki upominek partnerowi biznesowemu czy klientowi? Najlepszy jest koniec roku, ale nie w momencie przełomu, czyli koniec grudnia, ale np. ostatnie tygodnie listopada – na moment przed tym, jak kalendarze zaczną pojawiać się w sklepach. To daje większą gwarancję, że taki prezent będzie faktycznie trafiony i spotka się z aprobatą.

Kalendarz – skuteczna promocja firmy

Jeśli szukasz niedrogiego sposobu na reklamę, a jednocześnie metody pozwalającej utrwalić świadomość marki – firmowy kalendarz z logo będzie doskonałym wyborem. Zarówno książkowy, jak i wiszący na ścianę, z pewnością zostanie doceniony przez obdarowanych, a pracownikom przedsiębiorstwa ułatwi planowanie zadań. Przekonaj się o tym osobiście!