Jak wybrać kalendarz?
Kalendarz to wyjątkowy upominek noworoczny, który będzie towarzyszył obdarowanej osobie przez cały rok w momencie myślenia o przyszłości, planowania ważnych lub przyjemnych zdarzeń, ale również w najważniejszym momencie przekształcania marzeń w cele. Te 3 wskazówki pomogą Ci wybrać najodpowiedniejszy produkt dla Twojego odbiorcy po to, żeby przekształcając swoje marzenia w sukcesy, przez cały rok miał przed oczami Twoje logo.

Wybieraj jak najwcześniej

Planowanie odbywa się zazwyczaj z miesięcznym wyprzedzeniem, więc największą szansę na pozostanie z użytkownikiem mają te kalendarze, które docierają do niego już na początku grudnia. W takim kalendarzu klient z radością zapisuje plany na nowy rok. Aby zmienić swój wybór – musiałby przenieść zapisane informacje do nowego kalendarza, a przecież nie będzie mu się chciało. Dlatego – żeby Twój kalendarz był pierwszy – jesteśmy do dyspozycji już od kwietnia.

 

Wybieraj z myślą o odbiorcy

Pamiętaj – to nie Ty będziesz używać wybranych dla swoich klientów kalendarzy i notatników, tylko oni. A więc to ich stylowi życia i pracy, oraz ich gustowi ma odpowiadać podarowany przez Ciebie prezent.

Daj coś więcej

To jest moment, w którym człowiek podejmie decyzję, czy przez cały rok będzie brał do ręki kalendarz z Twoim logotypem czy z logotypem firmy konkurencyjnej. Dlatego pomyśl, jakie dodatkowe udogodnienia będą przemawiać za wyborem Twojego kalendarza. Może to być gumka lub zapinka, drukowana tasiemka, logo-chrom, imię i nazwisko lub notes do kompletu z kalendarzem.